2013年4月17日 星期三

2013 my韓國護膚品 **Nature Republic ~Aloe Vera**

係韓國失心瘋狂買了一大堆戰利品

經過一輪不停試用,很多都是又平又好用

好用之一 Nature Republic Aloe Vera



Body Lotion 係我生活佔一個好重要的位置

本人非常之乾,乾到連夏天都要塗lotion。
夏天甘熱唔可以塗得太rich,易生粒粒。
但係唔夠rich一逗留係冷氣地方太耐就會起皮仔,周身痕。

見呢排開始熱熱地,就試下呢隻gel
其實我好少用蘆薈產品,主觀地係覺得唔夠潤,
今次買呢隻gel,都係因為親人手術後要用90%以上既蘆薈產品(醫生話要)
我先開始搜尋同留意,香港用一般價錢都買到蘆薈產品,但係要逹到90%以上,選擇真係好少(2-3個品牌)而已份量好少。
長期使用,真係有啲負擔。

打開聞到甘香,心諗"死啦,甘香既,會唔會敏感ga,我仲買左一pack 6 鑵添....."
用左一星期左右,佢係透明gel狀,好快被皮膚吸收,完全唔會笠,但係又唔係水潤。
晚上沖完涼塗一次,到第二日放工都無起皮仔。
感覺到佢有幫我鎖住水份同鎮靜皮膚。

從來都無用過nature republic,純粹因為親人同價錢相宜。
KRW26400 / 6pcs

下次試下上面先,睇下係咪真係甘堅


XOXO

沒有留言:

張貼留言