2013年2月17日 星期日

Kiehl's birthday gift ~金盞花爽膚水~ 特效保濕乳霜~

剛收到Kiehl's 的birthday card~
今年由 b.wing 設計的生日咭,非常有性格dark dark 地。
還附有一張gift card,可以去門市換birthday gift set。


Kiehl's B'day gift:
Ultimate Strength Hand Salve
Nashi Blossom & Pink Grapefruit Skin-softening Body Lotion
Midnight Recovery Concentrate
File designed by b.wing

三樣產品都好實用!仲有個靚靚file~



一場黎到緊係要入返啲平時超愛既產品,哈哈,女人就係甘。


春秋冬都愛用Calendula Herbal-extract toner (alcohol-free) 金盞花植物精華爽膚水,
呢支爽膚水不單不含酒精成份,還用了金盞花,牛蒡萃等天然成份,
有舒緩敏感,收斂肌膚油脂,及有助暗瘡癒合。金盞花從古至今都是藥用植物,具有消炎、殺菌、防腐等功效。
不知不覺都已經用左3大支lu,非常好用。


當然唔少得 Ultra Facial Cream 特效保濕乳霜!
雖然我唔知內含的 "南極冰川的葡萄醣蛋白及澳洲內陸沙漠土生土長的白茅精華" 係咩?!
但係滋潤和保濕功效的確係無容至疑。
樸實既外表,紥實既內涵,大愛這個品牌。



XOXO

沒有留言:

張貼留言